Versys Promo Tour 2021

PROEFRIJDEN OP ALLE VERSYS MODELLEN

Ook dit jaar trekt de Kawasaki Promo Tour weer door heel Nederland om jou kennis te laten maken met onze motoren.
Tijdens 32 events kun je geheel vrijblijvend proefrijden met de verschillende modellen uit onze Versys range, dé Adventure Touring motoren van dit moment. Ervaar zelf hoe het is om te rijden met de elektronische vering van de Versys 1000 SE, de zeer rijk uitgeruste Versys 1000 S of de veelzijdige Versys 650.

HOE WERKT HET?

1. Bekijk hieronder de kalender en ontdek wanneer de Versys Promo Tour bij een officiële Kawasaki dealer bij jou in de buurt is.
  2. Neem contact op met de dealer en maak een afspraak om proef te rijden op één van de Versys modellen.
  3. Zorg dat je op de afgesproken tijd en datum bij de dealer bent en maak geheel vrijblijvend en kosteloos een uitgebreide proefrit op de door jou gekozen Versys.

CORONA MAATREGELEN
De Versys Promo Tour vindt volledig in de buitenlucht plaats, volg tijdens je deelname de algemeen geldende coronamaatregelen op en bewaar voldoende afstand. Proefritten kunnen alleen op afspraak gemaakt worden. Helaas kunnen we geen garanties geven dat alle geplande Versys Promo Tours daadwerkelijk kunnen plaatsvinden. Houd daarom deze pagina in de gaten of neem bij twijfel contact op met de desbetreffende dealer.

3-4 september ǀ Verhoeven Motoren ǀ Druten ǀ